diumenge, 4 d’abril del 2010

SORTIDA A L'HÍPICA " LA VINYA "

EL DIJOUS 18 DE MARÇ LA CLASSE DELS CAVALLS I LES EUGUES VAM REALITZAR UNA SORTIDA DE TOT EL DIA A L'HÍPICA " LA VINYA ".

ALLÀ VAM PODER OBSERVAR EN DIRECTE L'OFICI DEL FERRADOR, QUE ÉS EL QUE ES CUIDA DE CANVIAR LES FERRADURES AL CAVALL. TAMBÉ VAM PODER ALIMENTAR-LOS, NETEJAR-LOS, MUNTAR-LOS I OBSERVAR EL SEU COMPORTAMENT DINS DEL SEU HÀBITAT DE L'HÍPICA.

VA SER UN DIA FANTÀSTIC I MOLT EMOCIONANT PER A TOTS NOSALTRES.

AQUÍ EN TENIU UN RESUM VISUAL DEL QUE VA SER EL DIA. ESPEREM QUE HO DISFRUTEU TAL I COM HO VAM FER NOSALTRES !!!
















9 comentaris:

  1. Hola a tothom !!!

    La veritat és que vam compartir un dia a l'Hípica " La Vinya " genial !
    Vam poder aclarir molts dels dubtes que havíen anat sorgint a l'aula sobre el món dels cavalls, l'embaràs de les eugues, la seva alimentació...

    Gràcies als pares i mares que ens vau acompanyar i a la família del Marc per a obrir-nos les portes de casa seva a tots nosaltres !!!!

    Alba

    ResponElimina
  2. MOL



    MOLA MOL LASCURSIO PARQUE VEM MUNTA A CAVAI.







    MOLA MOL LASCURSIO PARQUE E

    ResponElimina
  3. MOLA MOL LASCURSIO PARQUE VEM MUNTA ACAVALL

    QUIM

    ResponElimina
  4. ERA MOL XULA LA CASETA AL ARBRA

    ROGER

    ResponElimina
  5. OLA SOC L ESTEL AM VA AGRADA MOL TAMBE MUNTA A CABALL.
    I TAMBE RASPALLARLUS.

    ESTEL

    ResponElimina
  6. E MUNTAT A CAVALL I MU VAX PASA MOL BE

    DYLAN

    ResponElimina
  7. Ola em dic Thais tinc 12 anys y vaig a lèscola Maristes Rubi,em va encantar el passeig,tinc una hipica es diu can xercavins alla tinc els meus cavalls preferits,es diuen Jalisco y India,m´els estimo moltissim,si voleu coneixer la meva hipica les portes hi son obertes per tothom

    ResponElimina
  8. Es al cami de canxercavins on el castell de rubi mes cap avall es la meva hipicaaaaaaaaa es genial y m estimo als meun animalons y sobretot els meus cavalls

    ResponElimina